Kontaktai:
Adresas: Vilniaus g. 49, LT- 17116 Šalčininkai
Tel.: (8 380) 51 233 Faks.:
(8 380) 51 244
El.p.: priimamasis@salcininkai.lt
Šalčininkų rajono savivaldybės administracija pradeda įgyvendinti projektą „Socialinio būsto fondo plėtra Šalčininkų rajone“, projekto kodas Nr. 08.1.2-CPVA-R-408-01-0005, pagal 2014-2020 m. Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 8 prioriteto „Socialinės įtrauktiems didinimas ir kova su skurdu“ įgyvendinimo priemonės „Nr. 08.1.-.2-CPVA-R-408 „Socialinio būsto fondo plėtra“ 8.1.2. konkretų uždavinį „Padidinti socialinio būsto prieinamumą pažeidžiamiausioms gyventojų grupėms“.
VŠĮ Centrinė projektų valdymo agentūra ir Šalčininkų rajono savivaldybės administracija 2016 m. rugpjūčio 12 d. pasirašė projekto „Socialinio būsto fondo plėtra Šalčininkų rajone“, projekto kodas Nr. 08.1.2-CPVA-R-408-01-0005, sutartį. Projekto vertė - 1.226.818,82 Eur, iš jų ES struktūrinių fondų finansuojama suma iki 1.042.795,99 Eur, likusi dalis finansuojama Savivaldybės biudžeto lėšomis.
Projekto tikslas – padidinti socialinio būsto prieinamumą Šalčininkų rajono savivaldybės pažeidžiamiausioms gyventojų grupėms.
Projektu siekiama išplėsti galimybes aprūpinti socialiniu būstu visas Šalčininkų rajono socialines gyventojų grupes, sumažinti ilgiausiai laukiančiųjų, turinčių teisę į socialinį būstą, sąrašą, sudaryti geresnes jų gyvenimo sąlygas.
Šalčininkų rajone socialinio būsto nuomos laukiančiųjų sąraše įrašyti 163 šeimos ir asmenys. Šis projektas išplės galimybes šiems asmenims apsirūpinti socialiniu būstu.
Įgyvendinus projekto veiklą ir įsigijus būstus bus padidintas socialinio būsto fondas savivaldybėje, tai leis aprūpinti būstu 50 šeimų ir asmenų, kurie yra įrašyti į socialinio būsto nuomos laukiančiųjų sąrašą. 7 iš 50 būstų bus skirti neįgaliesiems asmenims, sergantiems sunkiomis lėtinių ligų formomis, bet neturintiems judėjimo apribojimu.
Projekto įgyvendinimo trukmė: 32 mėnesiai.
Įgyvendinimo laikotarpis: 2016–2019 m.
![]() |
![]() |
Investicijų ir strateginio planavimo skyriaus informacija