Kontaktai:
Adresas: Vilniaus g. 49, LT- 17116 Šalčininkai
Tel.: (8 380) 51 233 Faks.:
(8 380) 51 244
El.p.: priimamasis@salcininkai.lt
Šių metų birželio mėn. Šalčininkų Jano Sniadeckio gimnazijoje, įgyvendinant projektą „Jaunimo socialinių įgūdžių lavinimas kaip sąlyga integracijai į visuomenę“, įvyko du seminarai jaunimui, tema: „Bendravimo įgūdžių lavinimas: savęs pažinimas ir konstruktyvus elgesys stresinėse situacijose“.
Projektas, kurį įgyvendina viešoji įstaiga Šalčininkų švietimo ir informavimo centras bendradarbiaudamas su Šalčininkų Jano Sniadeckio gimnazija, skirtas tobulinti Šalčininkų jaunimo socialinius įgūdžius siekiant jų sėkmingos integracijos į visuomenę. Projektą remia Šalčininkų rajono savivaldybės administracija pagal Jaunimo projektų konkurso nuostatus. Mokymuose dalyvavo daugiau kaip 50 GI, GII ir GIII klasių mokinių.
Seminarų tikslas – padėti jauniems bendruomenės nariams teisingai suvokti save kaip asmenį ir savo vaidmenį visuomenėje. Formuoti pozityvų bendravimą ir bendradarbiavimą, konstruktyvaus elgesio įgūdžius konfliktinėse ir stresinėse situacijose. Bendravimo kultūrą ir problemų sprendimo praktiką formuoja patys gyventojai, natūraliai formuojasi asmens ir bendruomenės santykio tradicija. Seminaro pradžioje ypač svarbu formuoti konstruktyvų jaunimo suvokimą ir santykį su aplinka, kurti pozityvias sąveikos tradicijas.
Užsiėmimų metu lektorius Giedrius Steponavičius supažindino jaunus žmones su konfliktų ir streso dinamika, asmens elgesio ypatumais konfliktinėse situacijose, pozityvaus ir konstruktyvaus elgesio įgūdžiais. Praktinių užduočių metu mokymų dalyviai turėjo progą diskutuoti, analizuoti savo vertybes, jausmus ir emocijas, lyginti su bendruomenės vertybėmis, atrasti kylančių prieštaravimų priežastis. Daugelis dalyvių teigė, kad seminarai buvo įdomūs ir naudingi, leido giliau pažvelgti į savo elgesį sudėtingose bendravimo situacijose ir padės konstruktyviai elgtis ateityje. Mokymai vyko pozityvioje atmosferoje, jiems baigiantis skambėjo dalyvių dainos pritariant fortepijonui ir gitarai.