Kontaktai:
Adresas: Vilniaus g. 49, LT- 17116 Šalčininkai
Tel.: (8 380) 51 233 Faks.:
(8 380) 51 244
El.p.: priimamasis@salcininkai.lt
Jau tapo gražia tradicija kasmet spalio mėnesio trečią penktadienį matematikos mylėtojams susitikti Širvintų Lauryno Stuokos-Gucevičiaus gimnazijoje, kur vyksta Širvintų krašto jaunųjų matematikų komandinis konkursas mokytojo Antano Kuliešiaus taurei laimėti.
Konkurso tikslas – ugdyti mokinių kūrybinius gebėjimus, skatinti domėjimąsi matematikos mokslu, tobulinti savarankiško mąstymo nestandartinėse situacijose įgūdžius, lavinti gebėjimus dirbti komandoje.
Konkurso idėjos autorius – Vilniaus universiteto Matematikos ir informatikos fakulteto doc. dr. Antanas Apynis.
Konkurso metu mokytojai dalyvauja seminaruose, skirtuose darbui su gabiais mokiniais. Antrąją seminaro dalį sudaro praktinis darbas – komandų išspręstų uždavinių vertinimas. Pernai Mažąją taurę laimėjo Šalčininkų Lietuvos Tūkstantmečio gimnazijos II g klasių atstovai. Šiemet konkurse dalyvavo moksleiviai iš Anykščių, Kaišiadorių, Molėtų, Ukmergės, Šalčininkų ir Širvintų rajonų. Iš viso buvo po 9 komandas kiekvienoje grupėje.
![]() |
![]() |
I-II klasių grupėje šiemet nugalėjo Anykščių Jono Biliūno gimnazistai. Šalčininkų Lietuvos tūkstantmečio gimnazijos komandą sudarė I ga klasės mokiniai Emilis Keras, Armandas Kaleinykas, Mantas Staniulis (atsarginis), II ga klasės mokiniai Katryna Laikovska, Aiveta Tracevič, Liutauras Vosylius. Jie liko ketvirti.
III-IV klasių grupėje mūsų rajonui atstovavo Šalčininkų Lietuvos tūkstantmečio III g mokiniai: Monika Gornostajūtė, Diana Bezujevskytė, Emilija Žukovskaja, Darius Mostovoj, Donatas Gataveckas, Sebastjan Prachovskij (atsarginis). Jie laimėjo pirmąją vietą!
![]() |
Nugalėtojams įteikti Širvintų rajono savivaldybės Didžioji Taurė ir rajono merės Živilės Pinskuvienės diplomai. Visi mokiniai buvo apdovanoti Širvintų Lauryno Stuokos-Gucevičiaus gimnazijos direktorės Audronės Buzienės padėkos raštais.
Šalčininkų Lietuvos tūkstantmečio gimnazijos mokytojas metodininkas Algirdas Keras