Lt En Pl
Pradžia
Pradžia
lt
en pl

Seminaras bendradarbiaujančių mokyklų mokytojams

Butrimonių Anos Krepštul gimnazijos  mokytojų  komanda, dalyvaujanti projekto „Pagrindinio ugdymo I-ojo koncentro 5–8 kl. mokinių esminių kompetencijų ugdymas“ mokymuose, pakvietė Pabarės ir Butrimonių pagrindinių mokyklų mokytojus stebėti atvirų pamokų ir padiskutuoti dėl kokybiško ugdymo proceso organizavimo atsižvelgiant į individualius mokinių poreikius.

Tądien į  Butrimonis taip pat atvyko UPC atstovai, šio projekto vadovai: Raimonda Jarienė, Henrika Prosniakova, Jolanta Dzikavičiūtė, Irmantas Adomaitis. Šie UPC  specialistai, įgyvendindami projekto „Pagrindinio ugdymo I-ojo koncentro 5–8 kl. mokinių esminių kompetencijų ugdymas“  veiklas,  2012-22013 m .m. vedė mokyklų mokytojų komandoms seminarus Vilniuje, konsultavo ruošiantis atviroms pamokoms,  o lapkričio 21 d. atvykę į mokytojų darbo vietą kartu su kitų mokyklų mokytojais stebėjo atviras pamokas, kurias vėliau analizavo  su mokytoju ir Šalčininkų rajono savivaldybės švietimo ir sporto skyriaus vyriausiąja specialiste Regina Kazarevskaja.

  

Gimnazijos direktorė Teresa Savel seminaro pradžioje pasveikino visus dalyvius ir palinkėjo kiekvienam nestokoti kūrybiškumo ir gerų idėjų kiekvienai pamokai. Gimnazijos metodinės tarybos pirmininkė apžvelgė mokytojų patirtį siekiant užtikrinti kokybišką ugdymo procesą įvairių koncentrų mokiniams. Gimnazijos mokytojai – Ana Šumska, Miroslavas Mickelevičius ir Lechas Rožanovskis  - pakvietė į atviras pamokas. Atvykusios gretimų pagrindinių mokyklų mokytojų komandos galėjo stebėti lietuvių  (7 kl.) ir lenkų kalbos (8 kl.) bei  gamtos pažinimo (5 kl.) pamokas,  kuriose buvo taikomi aktyvūs mokymo būdai, tikslingai pasitelkiamos IKT galimybės ir formuojamos užduotys, kurios pagal Bloomo taksonomiją  tinka aukštesniesiems mokinių gebėjimams formuoti.

 

Aptarus pamokų privalumus ir tobulintinus aspektus seminaro dalyviai klausėsi projekto vadovės Raimondos Jarienės pranešimo, kuriame buvo aptariama pamokos struktūra, pateikta patarimų dėl kokybiško pamokos uždavinio formulavimo bei mokymo būdų ir metodų taikymo, analizuojami pamokos refleksijos momentai bei gilintasi į individualaus mokinių mokymosi galimybes.

 

Daugumos dalyvių teigimu, seminaras buvo naudingas, nes atvykusios mokyklų komandos ne tik galėjo patobulinti pamokos organizavimo kompetencijas, bet taip pat gavo informacijos apie projekto metu sukurtą svetainę mokytojams (www.ugdome.lt/kompetencijos5-8), daugiau  sužinojo apie išleistą leidinį ,,Kompetencijų ugdymas. Mokytojo knyga“ bei sukurtą skaitmeninę biblioteką (http://ebiblioteka.mkp.emokykla.lt), be to, UPC metodininkai I. Adomaitis ir J. Dzikavičiūtė  informavo apie interneto svetaines lietuvių kalbos mokytojams (http://lietuviu5-6.mkp.emokykla.lt), gamtos mokslų mokytojams (http://gamta7-8.mkp.emokykla.lt).   

Seminaro dalyviai aplankė gimnazijoje įkurtą muziejų ir dalyvavo IVG klasės mokinės Monikos Šumskos sukurto filmo peržiūroje.

Tikimės, kad bendradarbiaujančių mokyklų veikla bus tęsiama organizuojant bendrus mokytojų kvalifikacijos tobulinimo seminarus, dalijantis gerąja patirtimi bei kviečiant mokinius ir tėvus į kultūrinius renginius.

 
Projekto „Pagrindinio ugdymo I-ojo koncentro 5–8 kl. mokinių esminių kompetencijų ugdymas“ konsultantė Rasytė Matulevičienė