Lt En Pl
Pradžia
Pradžia
lt
en pl

Šalčininkų viešojoje bibliotekoje - LESTO paslaugų savitarnos vieta

Lietuvos elektros skirstomųjų tinklų operatorius LESTO, rūpindamasis klientų aptarnavimo kokybe, nuolat ieško naujų, patogių klientui aptarnavimo būdų ir kanalų. Atsižvelgdama į sparčiai populiarėjantį naudojimąsi elektroninėmis paslaugomis, LESTO kartu su Šalčininkų rajono savivaldybės viešąja biblioteka įrengė kompiuterizuotą savitarnos vietą, kurioje LESTO klientas gali įsigyti visas LESTO paslaugas per www.manoelektra.lt svetainę.

Šalčininkų mieste, Vilniaus g. 48 įsikūrusioje bibliotekoje LESTO klientai gali įsigyti paslaugas per savitarnos svetainę www.manoelektra.lt.

„Džiaugiamės LESTO iniciatyva ir kviečiame gyventojus užsukti į biblioteką. Čia gyventojai gali internetu greičiau ir patogiau išspręsti klausimus, susijusius su LESTO paslaugomis“, - teigia Irena Šablinskaitė, Šalčininkų rajono savivaldybės viešosios bibliotekos direktorė.
LESTO atliktos klientų elgsenos analizė parodė, jog nemažai Šalčininkų gyventojų jau įvertino savitarnos svetainės privalumus.

Per šešis šių metų mėnesius www.manoelektra.lt apsilankė 4,9 tūkst. LESTO vartotojų iš Šalčininkų rajono - tai 13 proc. daugiau nei pernai sausį-birželį.

Šiemet liepos 1 dienos duomenimis, savitarnos svetainės registruotų privačių klientų, gyvenančių Šalčininkų rajone, buvo 4 tūkst., arba dukart daugiau nei pernai birželio 1 dieną.

„Tendencijos akivaizdžiai įrodo, jog Šalčininkų rajone itin sparčiai daugėja LESTO klientų, besinaudojančių savitarnos svetaine www.manoelektra.lt. Joje galima užsisakyti atsiskaitymų knygelę, rasti visą reikalingą informaciją, susijusią su elektros energijos kainomis, mokėjimais, elektros energijos suvartojimu ar kitą kiekvienam vartotojui aktualią asmeninę informaciją“, - teigia LESTO Pietų regiono klientų aptarnavimo departamento direktorius Saulius Alekna.

Bendrovės duomenimis, naudodamiesi savitarnos svetaine, per šešis šių metų mėnesius Šalčininkų rajono klientai beveik tūkstantį kartų peržiūrėjo sąskaitas, atsisiuntė sutartis ar jų priedus, 639 kartų deklaravo skaitiklių rodmenis. Pranešimą ar įspėjimą dėl galimo elektros energijos atjungimo peržiūrėjo 192 kartus.

„Dauguma LESTO klientų paprastai gauna reikiamas paslaugas ir klientų aptarnavimo telefonu 1802. Prireikus konsultacijos ar norint užsisakyti atsiskaitymo knygelę, bet kuriuo paros metu galite kreiptis trumpuoju LESTO klientų aptarnavimo telefonu 1802 – specialistai suteiks išsamią informaciją rūpimais klausimais“, - sako S. Alekna.

LESTO, aptarnaujantis daugiau kaip 1,6 mln. klientų Lietuvoje, Šalčininkų rajone paslaugas teikia beveik 12,7 tūkst. privačių klientų.

2014 m. liepos pradžioje www.manoelektra.lt naudojosi apie 405 tūkst. registruotų klientų, tai sudaro apie trečdalį visų LESTO klientų.

Martynas Burba
AB LESTO atstovas ryšiams su visuomene
Tel. 8 5 251 4516
Mob. +370 626 369 52
martynas.burba@lesto.lt